sobota, 13 grudnia 2008

Bob Marley & The Wailers - Could You Be Loved/One Drop 7"


Lubię siódemki. Fajne labele też. Dlatego kiedy dostałem nową paczkę z woskami przeglądanie zacząłem od malutkich płytek. I od razu wpadła mi w oko palemka na pomarańczowym tle. A moje zainteresowanie wzrosło kiedy zobaczyłem, że to Marley. Długo się nie zastanawiając położyłem ją na talerz gramofonu i... I Marley jak Marley. Chyba mocniejszą stroną tej siódemki jest A, czyli Could You Be Loved. Fajny szybki kawałek, w sam raz na imprezę lub relaks w gronie znajomych. Smaczku temu utworowi dodaje charakterystyczny "wstęp" (ciężko to inaczej nazwać) na gitarze. Na drugiej stronie mamy bardziej klimatyczne One Drop. Dużo wolniejszy i mniej skoczny kawałek, jednak charakterystyczny klimat sprawia, że che się tego słuchać. W sumie nie ma co pisać. Musicie sami przesłuchać i wyrobić swoją opinię na temat tego krążka. Ja tymczasem znowu przerzucę stronę i odsłucham jeszcze raz.

W tym miejscu krótkie info o 7'' na Discogs.

Brak komentarzy: